Projektowanie opakowań

NIE OCENIA SIĘ ZAWARTOŚCI PO OPAKOWANIU
Czyżby? 
 
  • jesteś producentem i potrzebne Ci są nowoczesne, wzbudzające chęć zakupu opakowania spożywcze, chemiczne lub inne,
  • potrzebne są Ci stylowe etykiety,
  • chcesz, aby projekt opakowania przewidywał zastosowanie lakieru wybiórczego,
  • zdecydowałeś się na rebranding dotychczas używanych opakowań i nie masz pomysłu,
 
To, że klient zakupi po raz pierwszy Twój produkty zależy przede wszystkim od jego wyglądu - opakowania.
To pierwsze wrażanie jest niezwykle ważne. Do przeszłości należy stwierdzenie, że opakowanie służy wyłącznie do zabezpieczenia jego zawartości. Opakowanie jest integralną częścią produktu. To jego wygląd stało się jednym z podstawowych elementów oddziaływania na klienta.
 
Opakowanie powinno:
  1. przyciągnąć uwagę formą - kształtem, grafiką oraz uszlachetnieniami np. tłoczeniem, lakierem, złotem, dobrze dobranym rodzajem kartonu. 
 2. być czytelne - przekazywać podstawowe informacje co jest w opakowaniu, do kogo skierowany jest produkt .itp
 
 
Zaprojektujemy unikalne opakowanie dla twojego produktu, obok którego trudno przejść obojętnie.
Co od nas dostaniesz?
  Przynajmniej dwie koncepcje do wyboru
Zawsze przedstawiamy minimum dwie koncepcje wstępne. Każda wykonana w taki sposób, aby przyciągała uwagę klientów oraz eksponująca różne wartości. Dzięki temu będziecie mogli podpytać klientów o ich preferencje i uatrakcyjnić opakowanie w celu zyskania pewności, że nowy produkt będzie sprzedawał się świetnie.
   Przekonujące fotografie reklamowe
   Piki otwarte i prawa autorskie
   Gwarancję pełnej satysfakcji

Skorzystaj z okazji już dziś i skontaktuj się z nami!

Wyślij maila na: kontakt@makostudio.pl. 
Odpowiadamy w przeciągu kilku godzin!

Masz pytania?
Zadzwoń 
694 950 155

BEZ OPAKOWANIA NIE MA PRODUKTU
Projekt opakowania krok po kroku
Image
1

ANALIZA


Na pierwszym etapie współpracy prosimy o wypełnienie tzw. Briefu, dzięki czemu dowiemy się jakie będzie przeznaczenie opakowania. Ustalamy wszystkie parametry opakowania takie jak wielkość, kształt, rodzaj surowca z którego będzie wykonany jak i zabezpieczenie produktu. Po zebraniu wszystkich informacji rozrysowujemy opakowanie CAD oraz sprawdzamy jego funkcjonalność.
2

PROJEKTOWANIE OPAKOWAŃ


Od dobrego projektu zależy również to czy zostanie on zaakceptowany przez kupujących, dlatego na samym początku analizujemy otoczenie Twojej firmy przy czym również zapoznajemy się z konkurencją. Sprawdzamy wszystkie czynniki, które zachęcają i przychylają potencjalnych klientów do Ciebie oraz jakimi drogami odnaleźli Twoje produkty.

Czas na design! To jest ten moment, który graficy uwielbiają najbardziej. Każda realizacja jest pozytywnym wyzwaniem dającym nowe doświadczenia. Po wszystkich zebranych informacjach rozpoczynamy tworzenie dwóch koncepcji opakowania, które uwzględnia wszystkie Twoje prośby oraz uwagi, ponieważ zadowolenie naszych klientów jest najważniejsze!
Image
Image
3

DBAŁOŚĆ O CZYTELNOŚĆ OPAKOWANIA


Nie można wyobrazić sobie opakowania bez takich elementów jak kod kreskowy czy data ważności. Co ważne! Muszą być czytelne, ale nie mogą zakłócać przekazu graficznego. Dbamy o każdy szczegół w naszej pracy, dlatego zwracamy dużą uwagę na to, aby projekty spełniały ten warunek.
4

WYBÓR DRUKARNI ORAZ PROOF CYFROWY


Po zaakceptowaniu projektu i jego drobnych zmianach czas przejść do wyboru drukarni, która wydrukuje zaprojektowane opakowania, ale zanim do tego dojdzie korzystamy z usługi proof cyfrowy czyli wydruk próbny. Jest to skalibrowany wydruk zgodny kolorystycznie z drukiem na maszynie offsetowej. Dzięki temu zabiegowi możemy sprawdzić kolorystykę opakowania, aby dokonać ewentualnych zmian przed wydrukiem.
Image

Zapisz sie do newslettera i otrzymuj

najnowsze ciekawostki branżowe.

Bądzmy w kontakcie

Dane rejestrowe firmy

Mako Studio


Siedziba główna:

 u ul. Promienista 90 
60-142 Poznań


T 694 950 155

T 570 950 155

N NIP: 779 231 14 39 

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM