Logo/ księga Znaku
Co logotyp mówi o Twojej firmie?
Nie ma znaczenia, czy Twoim celem jest rebranding marki, czy dopiero rozpoczynasz działalność gospodarczą i potrzebujesz logotypu – pomożemy Ci w każdej sytuacji! Specjalizujemy się w tworzeniu nowoczesnych, profesjonalnych logotypów, które są zgodne z kanonami sztuki graficznej.
W naszej firmie w Poznaniu projektujemy logo dla wielu marek, chcących wyróżnić się na tle konkurencji. Efektem naszej pracy jest logotyp, który z powodzeniem może zostać wykorzystany na materiałach i gadżetach reklamowych, godnie reprezentując Twoją firmę. Zanim jednak powstanie, poprosimy Cię o wypełnienie briefu. Dlaczego? Za jego pomocą przekażesz nam niezwykle cenne wskazówki, dzięki którym będziemy w stanie stworzyć logotyp jak najlepiej odzwierciedlający Twoją markę i wartości, którymi się kieruje.

LOGO OD KUCHNI Zobacz jak powstaje projekt
ANALIZA
Dobry projekt zaczyna się od analizy rynku. Analizujemy otoczenie Twojej firmy czyli zapoznajemy się z konkurencją. Weryfikujemy jak klienci odnaleźli twoje przedsiębiorstwo oraz jakie czynniki wpłynęły na ich chęć współpracy. Dodatkowo sprawdzamy co się dzieje w Twojej branży ( nowości firmowe, nowe rozwiązania pracy).


DOBÓR ELEMENTÓW SKŁADOWYCH
Odnalezienie odpowiedniego fontu
Dobrze dobrany font (rodzaj pisma) ma znaczący wpływ na sposób postrzegania firmy przez konsumentów. Ostry krój wiąże skojarzenia z dynamizmem i energią, natomiast miękki
- z łagodnością i spokojem. Całość powinna odzwierciedlać wartości, jakimi kieruje się firma. Dobrze zaprojektowane logo jest w pełni spójne z jej przekazem.
Zapis liter
Małe litery wywołują w odbiorcy wrażenie komfortu i zorientowania na dialog. Tym samym sprawdzają się wśród firm, które chcą być mniej formalne i bardziej dostępne dla klienta. Wielkie litery mogą sugerować, że marka jest stanowcza i stawia się w roli autorytetu - podkreśla przez to jej bardziej oficjalny charakter.
DOBÓR ELEMENTÓW SKŁADOWYCH
Odpowiednia kolorystyka ma znaczenie
Zielony kojarzy się ze świeżością, a czarny z prestiżem. Czerwień to energia i emocje, a kolor niebieski odzwierciedla stabilizację i spokój. Podczas projektowania Twojego logotypu te elementy również weźmiemy pod uwagę. Jesteś ciekawy, jaki kolor Ci zaproponujemy?


PROJEKTOWANIE
Od kreski do dobrze skrojonego logotypu
Projektowanie logotypu zaczynamy od szkicu koncepcyjnego w kilkudziesięciu wariantach. Z najlepszych pięciu projektujemy logo w programie graficznym. Finalne trzy projekty są oddane do Twojej oceny.