Blog

Marketing Social Media – Czy Warto Inwestować?

 

Co to jest social media?

Social media to dziedzina marketingu internetowego, polegająca na pośredniej promocji firmy, marki czy produktu poprzez komunikację z potencjalnymi klientami za pośrednictwem  serwisów społecznościowych, blogów, forów, czy komentarzy pod artykułami.

Obszar wpływu social media jest ogromny, a sposoby oddziaływania wciąż ewoluują wraz z trendami zachowań Internautów i konkretnych grup docelowych. Od osób zajmujących się social mediami wymaga się więc kreatywności zmysłu obserwacji oraz szerokiej wiedzy o Internecie. Dobry specjalista nie tylko potrafi wejść w dialog z potencjalnymi klientami, ale także analizować ich zachowanie i budować strategię promocyjną. Jego zadaniem jest przyciągnąć potencjalnych odbiorców marki lub produktu poprzez grupy zainteresowań, do których należą, a następnie sukcesywne budowanie potrzeby nabycia produktu lub utożsamienia się z wizerunkiem, kreowanym przez daną markę. Łączy on zatem misję PR z marketingiem sprzedażowym.

Z zeszłorocznych badań wynika, że najpopularniejszymi platformami social media na świecie są: Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn oraz szeroko postrzegana blogosfera.

Search

Latest News

Zapisz sie do newslettera i otrzymuj

najnowsze ciekawostki branżowe.

Bądzmy w kontakcie

Dane rejestrowe firmy

Mako Studio


Siedziba główna:

 u ul. Promienista 90 
60-142 Poznań


T 694 950 155

T 570 950 155

N NIP: 779 231 14 39 

Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM